torsdag 5 september 2013

Intervjuv med SweElite:

30 Mars 2013
Intervjuv med SweElite:

[12:35:44] NightDiscoBaby - Moderator L2: Hej SweElite
[12:35:49] SweElite: Hej
[12:36:53] NightDiscoBaby - Moderator L2: Såg du är med i gänget  DreamTeam. Varit med där länge?
[12:37:25] SweElite: Ja ganska länge faktiskt. Tror att det är runt 2 månader om jag inte minns helt fel.
[12:39:06] NightDiscoBaby - Moderator L2: Där ser man. Hur tycker du det blev när Jockesoft nollställde gängstestiken? Bra eller dålig?
[12:40:34]SweElite: Jag tycker att det var bra med en nystart av gängen eftersom toppgänget låg på 50 000+ i level och då tyckte jag att det var en omöjlighet att försöka ta sig om
[12:42:02] NightDiscoBaby - Moderator L2: Förstår det. Har ju själv två gäng att styra över och det är kul. Hur länge har du spelet bt?
[12:43:09] SweElite: Jag har spelat lite av och till sedan min bror öppnade mina ögon för spelet år 2008. Det är mest de senaste månaderna som jag har blivit aktiv igen på riktigt
[12:44:24] NightDiscoBaby - Moderator L2: Oj så pass länge. Hur tycker du det är då att spela bt?
[12:48:39]SweElite: Jadu, till en början var det jobbigt att levla och jag la av med spelet i level 700 ungefär i mitten av 2008. Sedan började jag lite igen 2009, 2010 och 2011 men levlade då lite grann. Men 2012 levlade jag upp till 1500 någonstans i december och det var då jag kände att det blev roligt och sedan gick allt i en rasande fart. Sammanfattande så var det tråkigt i början men blev roligare ju högre jag levlade :)
[12:52:08] NightDiscoBaby - Moderator L2: Ja det är sant. Ska ju vara lite trökt i början, men sen går det undan. Hur tycker du om moderatorna är? Vet ju att det var ju svårt att få tag i nån för snart ett år sen om man ville ha hjälp eller man ville rapportera något.
[12:55:03] SweElite: Moderatorerna sköter sig tycker jag. Ser ju mest dig, disconnect och Zeratul inne. Tycker att det är bra att moderatorerna gör sig väl synliga och att dom hjälper en på ett bra sätt men även säger till när dom tycker att man gör fel. Personligen så tycker jag inte att det finns något att klaga på hos moderatorerna :)
[12:59:12] NightDiscoBaby - Moderator L2: Ja jag måste erkänna att jag fick en nytändning av spelet när Jockesoft fråga mig om jobbet. Hade liksom tröttnat rejält på allt. Nu är det bara kul att få förtjänsten att sitta på den posten. Spelar du i andra länder med än bara i Sverige?
[13:01:09] SweElite: Jag spelar för det mesta i Sverige men reser till Ryssland för att stjäla bilar när Energin är full. Har testat att levla i USA också men det är väldigt jobbigt så jag väntar nog med USA tills jag är klar med Sverige :)
[13:04:00] NightDiscoBaby - Moderator L2: Ja det är nog en bra ide. Gör samma här. En sista fråga om du ska betygsätta biltjuv 1-5 vad får det då i dagsläget?
[13:05:21] SweElite: I dagsläget skulle jag nog säga 4 eftersom det alltid kan komma bättre speluppdateringar :)
[13:08:01] NightDiscoBaby - Moderator L2: Ok. Då får jag tacka dig för att jag fick göra denna interjuv med dig. Och ha en fortsatt trevlig dag och lycka till med ditt levlande och sånt på bt :)
[13:08:34]SweElite: Tack själv för intevjun och ditt moderatorsarbete :)
[13:12:28] NightDiscoBaby - Moderator L2: Tackar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar