torsdag 5 september 2013

Intervju med LarssoNN33

12 april 2013
Intervju med LarssoNN33
 NightDiscoBaby: Kör på med intevju med dig här istället om det är ok för dig. Har lite ont om tid för jag ska kolla fotboll om nån timme.
LarssoNN33 : Det är okej för mig. Kör igång :)
NightDiscoBaby: Så hur är det att vara här då. Du har ju spelat spelet sen långt tillbaka. Hur känns det?
LarssoNN33: Det känns väldigt bra att finnas kvar bland biltjuv och även vara på startsidan mycket, det gör mig rätt glad och att det även finns fler oldschool spelare så gör det grejen mycket roligare. Då vill man logga in och spela, då känner man sig aldrig tvingad :)
NightDiscoBaby: Förlåt att det dröjde. Fotboll vett du :). Måste ju se Min mans hemmalag. Jo det kan jag tänka mig att det är. Hur tycker du spelet har utvecklas genom åren då?  
LarssoNN33: Biltjuv har inte ändrats så mycket genom åren, kanske bara headern som ändrats lite då och då. Det är dock härligt att det är som det har varit förut, en liten del av "förut" iallafall :) då hittar man lätt som en oldschool spelare och det är inget nytt eller gammalt för en ny spelare.
NightDiscoBaby:: Jo det är ju sant. Vad tycker du om modsen här inne då? Och har du nån favorit bland dem?  
LarssoNN33: Modsen är helt underbara, alltid på glatt humör och när dom inte är det så visar dom inte det utan har ett smile ändå och det är hur bra som helst! Min favorit är ju självklart NightDiscoBaby och Disconnect, för det är dem två jag pratat med mycket :)
NightDiscoBaby: Aaah tack. Måste bara ställa en extra fråga till det där svaret. Blev du förvånad över att jag satt som moderator här ? 
LarssoNN33: Ja, det blev jag faktiskt. När jag hade tagit en paus och kom tillbaks så såg jag att du var moderator, jag blev väldigt paff men jag visste redan från början att du passade som en moderator, så jag blev inte förvånad på ett dåligt sätt, mer som "Jaha, har hon blivit moderator nu? Gud vad kul" :)
NightDiscoBaby: Blev själv förvånad när Bossen skrev till mig om det hehe. Många nya har ju tillkommit i spelet. Och vad skulle du göra för dem så att de känner sig att de är välkommen hit in?
LarssoNN33: Jadu, jag skulle väl sälja olja när dom behövde för ett minimum pris vi båda har tackat ja till, jag skulle även vara hur snäll som helst mot dem nya och även dem gamla spelarna. Jag skulle även kunna donera en slant ifall dom hade pengakris :) jag skulle hjälpt dom komma upp snabbare på biltjuv dvs.
NightDiscoBaby: Det är en fin tanke. får man fråga hur du hitta till spelet. Låt mig se 3 augusti 2008 om jag inte minns fel?
LarssoNN33: Jag kommer faktiskt inte ihåg, jag tror det var -08, 3 augusti. Jag är inte helt säker :)
NightDiscoBaby: Aha. Inte lätt alla gånger. Får be dig kolla i fotoalbumet inom nån timme då. :P. Men jag får tacka dig för en denna intervju. Och ledsen att du fick vänta på att svara innan. Och Lycka till med ditt spelande och ses snart i fas4.
LarssoNN33: Ja, hehe :) tack själv för att jag fick bli intervjuad. Det är lugnt, jag kunde väntat länge till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar