torsdag 5 september 2013

Intervju med Kamel

30 Augusti 2013
Intervju med Kamel
NightDiscobaby: Tjena Kamel. Hur länge har du spelat biltjuv?
Kamel: Jag började nog runt 2009 med mitt första konto
NightDiscobaby: Ok. Har du mer ett konto där då? Själv har jag två så jag minns knappt själv vad jag heter där i bland.
Kamel: ja jag har ett till konto som heter Mini^^
NightDiscobaby: Hur tycker du det är att spela biltjuv då? Är det bra eller dåligt?
Kamel: Jo det är väll bra , när man väl börjar spela så blir man lite beronde och då kan man ej sluta spela.
NightDiscobaby: Ja man känner igen det. Fundera många gånger på om det var klister på stolen. Många klagar ju på att det är lite spelare inne numera på bt. Vad skulle du vilja rekommdera till dem att göra för att få in fler spelare till spelet?
Kamel: Berätta om spelet för andra och om någon som ej spelar så mycket eller när ny loggar in på biltjuv försöka övertyga de att börja spela .
NightDiscobaby: Låter som en bra idé. Hur är det att vara med i ett av de ledande gängen på biltjuv då? Sherwoodskogen_Elite var det om jag såg rätt när jag skulle se vilka som var inne.
Kamel: Jo det är roligt fast jag var en av de som ville skapa gänget och var en av de första där med fast jag har varit it TBG med och då låg de med 1 någon gång.
NightDiscobaby: Ja sherwood har en del erövning när det gäller gäng på bt genom tiderna. Samt även TBG. Har du några tips för de medlemmar som vill bli bland de effektivaste medlemmen i ett gäng då?
Kamel: Börja med att hitta ett gäng som du trivs väldigt bra i med en snäll ledare och om man gör det ska man vara snäll mot alla och hjälpa andra sen blir det mer och mer bilar genom tiden .
NightDiscobaby: Låter bra. Två sista frågor. Vad skulle du vilja se för nya uppdateringar på biltjuv i höst och Vem skulle du vilja blev årets gängledare 2013?
Kamel: Jag har inte någon speciell idé fast årets gängledare helt klart Softis1
NightDiscobaby: Det låter som ett bra val. Men då tackar jag för denna intervju och fortsatt all lycka med ditt spelande inne på bitljuv.
Kamel: Tack själv , detsamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar