torsdag 5 september 2013

Intervju med Volvoraggarn

2/4 - 2013
Intervju med Volvoraggarn som har varit med sen  7 April 2008
NightDiscoBaby: Hej min bror.
Du har ju spelat bt längre än vad jag har gjort.
Tycker du det är ett bra spel?
Volvoraggarn: Ja det tycker jag
NightDiscoBaby: Vad är det roligaste med att spela bt?
Volvoraggarn: Vännerna som man har fått där.
NightDiscoBaby: Så sant. det tycker jag med. Man får en del vänner som man bär med sig hela livet. Vad tycker du om Jockesofts nya uppdateringar och att taskern blev förbjuden?
Volvoraggarn: Den vart bra
NightDiscoBaby: Vad skulle du vilja dela med dig av för erfarenheter till de nya som kommer in i spelet?
Volvoraggarn: Ja det skulle jag
NightDiscoBaby: Skulle du säga att de kämpar och alla kan bara de vill.
Volvoraggarn: Ja det skulle jag.
NightDiscoBaby: Om du nu fick välja en favorit moderator vilken skulle det bli då?
Volvoraggarn: Vet inte du å krille i så fall just nu.
NightDiscoBaby: AAh ok. Och som avslutning nu, Om du ska betygsätta biltjuv 1-5 vad får det då i dagsläget?
Volvoraggarn: En femma,
NightDiscoBaby: Intressant. Jag får tacka dig för interjuven och ser framåt att se dig snart i fas4
Volvoraggarn: Varsågod syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar