torsdag 5 september 2013

Interjuv med NightDiscoBaby

31 Mars 2013
Interjuv med NightDiscoBaby
[22:23:27] Disconnect: Så, du spelar Biltjuv? Hur länge har du gjort det?
[22:24:44] NightDiscoBaby - Moderator L2: stämmer bra det. Ja har spelat det i fem år nu till somaren.
[22:25:01] Disconnect: Hur tycker du spelet är då?
[22:26:38] NightDiscoBaby - Moderator L2: Ett spel som jag verkligen kan rekomdera andra. Det är enkelt, man får vänner för livet och det är som en enda stor familj av gemenskap.
[22:27:24] Disconnect: Det får man verkligen. Jag har sett att du är moderator? Hur  är det?
[22:29:23] NightDiscoBaby - Moderator L2: Stämmer bra det. Jo det är roligt och man lär sig nått nytt varje dag.
[22:29:58] Disconnect: Många dumma frågor? Hehe
[22:31:02] NightDiscoBaby - Moderator L2: Nja en del är så komplicerad så jag får ta till hjälp av min man för se över frågan.
[22:31:40] Disconnect: Bra att det är flera moderatorer. :) Vad tycker du om de nya uppdateringarna?
[22:32:37] NightDiscoBaby - Moderator L2: De är bra, men jag har knappt lärt mig Ryssland ännu. Och jag ska vara moderator haha.
[22:33:33] Disconnect: Ajdå. Men allting tar sin lilla tid. Nollställningen av gängen då, hur ser du på den?
[22:35:07] NightDiscoBaby - Moderator L2: Den är bra, man ser att fler gäng skapar nya gäng. Har själv två gäng att dreva upp.
[22:35:58] Disconnect: Precis. :) så, några avslutande ord innan vi avslutar?
[22:41:37] NightDiscoBaby - Moderator L2: Vänner som man delar med sig hela livet, utvcklingen som bara växer, Och att få fler som registrerar sig så vi får lära dom det vi en gång gjorde.  Alla har vu ju varit en av dem en nybörjare så det är vi gamla spelare som bär erfarenheten av spelet.
[22:42:18] DisconnectSå sant så. Då vill jag tacka så mycket för att du ville ställa upp på denna intervju, så får jag önska en fortsatt trevlig kväll! :)
[22:42:32] NightDiscoBaby - Moderator L2: Detsamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar