torsdag 5 september 2013

Intervju med SkumGriseN

12 april 2013
 Intervju med SkumGriseN
NightDiscoBaby: Tja kompis. Du har ju hängt med här i ett par år på bt. Och jag skulle vilja höra med dig lite om vad du tycker om spelet och dess utveckling. Det kommer att läggas upp som en artikel på bt nyheterna. Lite för att locka fler läsare. Ha en bra dag mvh natta
SkumGriseN:
Är inte direkt den bästa att intervjuva om just de :P men ja vad ska jag säga? Det är fantastiskt^
NightDiscoBaby: 
Jo men ja har inte dig på skype :(
SkumGriseN:
Vet :P har inte skype på datorn har inte mick heller :P
NightDiscoBaby:
Kör på här då :). Min första fråga är: Du har ju varit med länge på BT. Har det blivit bättre eller sämre sen du började?
SkumGriseN :
Har ju dock gått upp och ner.
NightDiscoBaby:
Ja jo det är ju sant. Många nya har ju tillkommit den senaste veckan. Min fråga är hur hitta du det här spelet?
SkumGriseN:
Träffade en kille på ett fritids ställe som spelade och jag undrade var det var och han förklarade de för mig, och sen gick det av bara farten.
NightDiscoBaby
: Hehe. Ja där ser man. Själv blev jag tipsad av min fd svägerska. Har du träffat många nya vänner i här inne då?
SkumGriseN:
Vänner på spelet har man men inte kontakt irl.
NightDiscoBaby:
Ok. Ja det är oftast så. Om du fick välja 5 gäng som du tycker är det bästa gängen på vilka skulle du välja då?
SkumGriseN:
Första är ju förstås Dreamteam! men jag har inte varit i kontakt med så många gäng
NightDiscoBaby:
Det gänget är kanon. En sista fråga nu. Vad skulle du vilja säga till de som kommer nya in i spelet idag?
SkumGriseN:
Välkommen hoppas du trivs och att du stannar om du behöver hjälp så är det bara fråga^^
NightDiscoBaby:
Det var ett bra svar. Då får jag tacka för att du tog en liten tid till övers och god fortsättning och all lycka till med ditt spelande här inne. :)
SkumGriseN:
Tack själv och Lycka till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar