torsdag 5 september 2013

Intervju med Dedulol.

3/4 - 2013 
Intervju med Dedulol.
 Dedulol: Godmorgon. Är inne nu så går bra att göra de nu Försov mig vakna yp 14.30 och tog 15.12 tåget tänkt ta vid 13.12 men de blev inte så.
 NightDiscoBaby: Aha. Hur är det då? Med dig allså?
 Dedulol: De är bra med mig Själv.
NightDiscoBaby: :Jorå det är bra. Har gjort en liten paus med NightDiscoBaby på ett par timmar. Men vi tar en intervju med dig istället för lite omväxling. Du spelar ju själv bt. Vad tycker du spelet är? Bra eller dåligt?
Dedulol: Ja jag spelar de ofta. De är ett bra och kul spel när man har brist på annat
NightDiscoBaby: Trevligt, ja det är ju ett bra spel och man träffar ju så många nya och gamla vänner som är jättetrevliga. Har du träffat många nya vänner i spelet?
Dedulol: Japp Patrik är en. Sen har jag fått några vänner. En som kalla sig för *idiot.......* men vet ej om han/hon är kvar. Så har massor av vänner där att snacka med.
NightDiscoBaby: Jag känner igen namnet, men det är svårt att svara på, många har ju slutat och man försöker locka in dem via btgruppen här på facebook. Hur skulle du göra för att locka in fler spelare till spelet
Dedulol: När de uppnåt level 50 kanske hjälpa dom med lite bt cash. Så de kommer igång på riktigt.
NightDiscoBaby: Det är ett bra svar. Vad tycker du om nya gängrunktionen som Jocksoft införde då?
 Dedulol: Har nog missat den nya funktionen tror jag.
 NightDiscoBaby: Han nollställde ju allt så det bara var de gängledare som som hade gänget fanns kvar. Sen fick man ju ta in fem stycken. Och man bara kan ta in 10 medlemmar.
 Dedulol: Den funktionen var jätte bra att de begränsa lite.
 NightDiscoBaby: Är du med i något gäng?
 Dedulol: Japp.
 NightDiscoBaby: Trivs du eller skulle du önska att vara med något annat gäng. Vilket i såfall?
 Dedulol: Tycker om både Rexzita och Mickes gäng. King... något kan inte stavningen helt. med 1 mod några till! Hade varit kul.
NightDiscoBaby: Ajsi. Ja jag älskade Zeratuls gäng, men valde att skapa under gäng till mitt chichigäng. Hur tycker du moden är då? Är de busiga och eller roliga?
 Dedulol: De är trevliga och bra Crew. Älskar Crew = Mod på bt.
 NightDiscoBaby: Det är bra att ni tycker om oss. Som avslutande fråga. Vad skulle du ge för råd till de som kommer ny in i spelet?
Dedulol:  Att de ska ha kul! Och inte vara rädd att fråga om de är något dom inte förstår om spelet. Så hjälper gärna jag till där.
NightDiscoBaby: Det var ett bra svar. Jag får tacka för att tog dig tid och önskar dig fortsatt välfärd på bt.
Dedulol: Tack =9 ska ut och röka kommer strax in igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar