torsdag 5 september 2013

Intervjuv med PiinkY.

30 Marts 2013
Intervjuv med  PiinkY
 
SwElite: Hej PiinkY
PiinkY: Haaloj! :) 
SwElite: Du spelar biltjuv märker jag. 
PiinkY: Jajjemen, det är korrekt. 
SwElite: Vad tycker du om spelet? 
PiinkY: Tycker det är roligt och ett fantastiskt bra tidsfördiv :) 
SwElite: Du är med i Sherwoodskogen_Elite. När började du din karriär där? 
PiinkY: Det stämmer, jaadu har spelat med Sherwood sedan start (2013-01-28). Fast började i undergänget SherwoodskogenTryout. Men över 1 månad skulle jag kanske säga i Elite. Vet inte riktigt exakt, men något sånt. 
SwElite: Hur är gängsammanhållningen? Är alla i gänget schyssta och hjälpsamma? 
PiinkY: Tycker den är bra :) Och absolut, alla i Sherwood är super trevliga. Och en som jag absolut vill lyfta är Softis1. Toppen kille! 
SwElite: Det låter jätte bra. Vilket är ditt mål för veckan som kommer? 
PiinkY: Ja det skulle vara att nå level 2400 så man kan köpa större lokal. Dock lite svårt, men skall försöka. Och givetsvis att stjäla så många bilar som möjligt. 
SwElite: Ett ganska krävande mål. Men jag vet att du kan klara det. Vad vill du helst se i spelet som inte redan finns där? 
PiinkY: Joo det kan man säga, kanske lite för mycket. Men det ska ju vara tufft att nå sitt mål ;) Jag skulle nästan vilja se ett nytt spännade land :) 
SwElite: Ett nytt spännande land? Räcker det inte med att försöka bemästra länderna som redan finns eller ska det finnas någon ny funktion i det nya landet? Du kan väl berätta hur landet skulle vara? 
PiinkY: Yees, njaa spelare lite i USA då & då, men tar sån tid innan leveln rör sig där. Så man blir enbart less då. Och får återkomma med svar på ny funktioner i framtiden då jag inte kommer på så mycket just nu. Men något jag tycker är att landet skall likna Ryssland i sitt sätt. Kanske lite mer levlar då. 
SwElite: Hade inte ett alternativ varit att utöka levlarna i Ryssland istället då? 
PiinkY: Hade det som förslag i forumet, men då sa jockesoft att det inte kommer göras. 
SwElite: Kanske sker i framtiden :) Vad är det som har varit ditt drivmedel för att nå så långt i spelet som du har gjort nu? 
PiinkY: Kanske, vem vet :) mitt drivmedlem, jaa.. Det har väl vart mycket att jag har mycket tid över. Och spelade runt 07-08 och då var det enbart en fas, och kanske till åve enbart 2000 levlar? Och kom till 1200 något och sen gav jag upp. Och då har det väl vart lite att jag ville gå höger än sisst Och ev till åve att maxa alla länder :) 
SwElite: Okej det verkar vara som ett stort steg. Till sist, har du något att säga till alla spelare som är i de lägre levlarna som kan få dom att kämpa till toppen? 
PiinkY: Jo men visst, slut aldrig att kämpa, det blir roliager och roligare när man kommer i en högre level. OM ni skall sluta, för det isf när ni nått fas4 3000/3000 ;) 
SwElite: Okej, då får jag tacka för intevjun och önska dig lycka till i framtiden :) 
PiinkY: Tack själv! :) 
PiinkY: Och detsamma :) 
SwElite: Tack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar