torsdag 5 september 2013

Intervju med AcTionZ

 25 April 2013
Intervju med AcTionZ
NightDiscoBaby: Jag får ta och hälsa dig varmt välkommen tillbaka till Bt igen. Har du varit medlem länge?
AcTionZ:
Tack så mycket.
Jag har varit medlem sen 2007-11-16
NightDiscoBaby:
Aha där ser man. Vad var det som fick dig att börja spela här från början?
AcTionZ:
Jag spelade ett spela som hete Dekrim, Så slutade alla dom bästa på det och gick över till Biltjuv. Jag va en av dom som gick över då :P
NightDiscoBaby:
Där ser man. Låter ju lite som det där med när du och jag var med i samma gäng. Bönderna tror jag det var. Vad var ditt bästa gäng du var med i ?
AcTionZ:
Lect - har alltid varit det bästa gänget jag har varit med i , Lect hade 4 gäng i top 5 när biltjuv va som bäst !
NightDiscoBaby: 
Det var inte illa. Många som säger så att det var bättre förut. Måste instämma i det. Men har du tipsat många spelare hit genom de här åren du varit med här?
AcTionZ:
Inte så många bara ett fåtal personer. Men ingen av dom spelar !
NightDiscoBaby:
Ajdå ja det är tråkigt när sånt händer. Har själv en massa som registrerat sig hit men nästan ingen av dem spelar. Vad skulle du vilja ge för tips de som kommer ny hit och inte vet vad de ska göra här inne?
AcTionZ:
Tjäna ihop allt själv och Prata inte om dit privat liv !
NightDiscoBaby:
Låter som ett bra förslag. Ja det där med privat liv har man råkat ut för lite väl ofta förr i tiden här. Men är mer försiktigare nu än då. Hur tycker du bt har utvecklas sen sist du spela här inne?
AcTionZ:
Jag tycker att dom uppdateringarna som jocke har gjort nu , är bara onödiga
Han måste tänka mer på spelet än dumma saker :P
NightDiscoBaby:
Ja jag måste hålla med om att en del uppdateringar är lite onödiga. Men en del är bra med så som det här med recebanan istället för det som var innan. Har du haft nån favorit moderator här inne då?
AcTionZ:
Nej aldrig :)
NightDiscoBaby:
Okej. Som avslutning nu, Om du ska betygsätta biltjuv 1-5 vad får det då i dagsläget?
AcTionZ :
Biltjuv får 2 -3 av mig !
NightDiscoBaby:
Nice. Jag får tack dig för denna lilla pratstund och önska dig all lycka här i spelet framöver. :)
AcTionZ:
Tack själv !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar